Buciki dla dziecka Converse

boot_2 boot_3 boot_1Nareszcie nowy wpis 🙂 A to z racji mojego nowego pomysłu. Mianowicie naszło mnie na zrobienie dziecięcych bucików. Znalazłam przecudne bobaskowe trampeczki converse, ale jak się okazało ich zrobienie nie jest takie proste. Niby nic skomplikowanego, a troszkę z szydełkiem trzeba się nagimnastykować. No i najważniejsze – zrobić dwa identyczne buciki 🙂 Para na zdjęciach to moje drugie podejście. Musiałam połączyć 3 wzory, żeby zrobić trampeczki, o jakie mi chodzi. Mam nadzieję, że się Wam podobają 🙂

Pozdrawiam, Monika

2 uwagi do wpisu “Buciki dla dziecka Converse

    • Dziękuję ślicznie 🙂 Fakt, pracy przy nich jest trochę, chociaż buciki są malutkie ( podeszwa to około 10 cm). Ale jak się kobieta uprze, to już nie ma przeproś 😉 Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny! Monika

Skomentuj

