Opaska

opaska_wzor opaska_1

Zima w pełni, a ja siedzę pod ciepłym kocykiem i szydełkuję opaski 🙂 No cóż, tęskni mi się za wiosną i ciepełkiem. Zrobiłam kilka w różnych kolorach, akurat ta brązowa na zdjęciu jest mało widoczna, tzn. trudno rozpoznać ścieg. A wzór jest taki sam, jak tej żółtej. Wzór jest prosty i polecam szczególnie początkującym jako pierwszy projekt: Wzór na opaskę. Nic skomplikowanego, ale po dodaniu np. kwiatka jako ozdóbki, guzików z boku czy po prostu mieszając kolory, otrzymamy oryginalną, fajną i wymarzoną opaskę 🙂

Życzę miłego szydełkowania i zabawy ze wzorem!

 

2 uwagi do wpisu “Opaska

  1. Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa. Twój blog i prace przez Ciebie wykonane bardzo mi się podobają, mam nadzieję, że wiele będę mogła od Ciebie się nauczyć w kwestii ciuszków. Pozdrawiam Bożena

    • Dziękuję również za wizytę 🙂 I cieszę się, że podobają Ci się moje prace, jeszcze jest ich niewiele, bo szydełkuję dość krótko. Mam ochotę zacząć właśnie „coś większego” – najpierw planuję torebkę, a potem może jakieś ciuszki 🙂 Zapraszam do siebie częściej! Mam nadzieję, że stopniowo uda mi się zamieścić także parę fajnych wzorów, które okażą się przydatne 🙂 Serdecznie pozdrawiam, Monika

Skomentuj

