Czapka Basket

bw_cap01 bw_cap02

Po szaliku przyszedł czas na czapkę, również z koszykowym ściegiem. Moim zdaniem bardziej pasuje na męską, ale jakby zrobić w damskim odcieniu, to i na kobiecej głowie fajnie by się prezentowała. Myślę, że przypadnie do gustu także dzieciom. Szybko się ją robi i wygląda całkiem efektownie. Zrobiłam w szarym kolorze, żeby skompletować ze wcześniej wyszydełkowanym szalikiem.

9 uwag do wpisu “Czapka Basket

  1. piękne te czapki, gratuluję !
    oj, chciałabym też umieć wydziergać sobie taka czapeczkę …ale nie każdy ma taki talent 🙂
    pozdrawiam, Kamilla

    • Dziękuję ślicznie 🙂 także za odwiedziny Kamillo 🙂 ogólnie to jak we wszystkim – trochę praktyki, a potem idzie już gładko 🙂 Dziękuję za miłe słowa i pozdrawiam! Monika

  2. mogłabyś podpowiedzieć jak zacząć? chodzi mi jak w pierwszych okrążeniach dodawałaś oczka, że tak ci ładnie wzorek się poukładał. Bo próbuję i za nic nie chce wyjść ;-( Pozdrawiam!

    • Witaj Marto, oczywiście, że podpowiem, a nawet z chęcią napiszę wzór. Obiecuję, że zabiorę się do tego najszybciej, jak to tylko możliwe 🙂 Serdecznie pozdrawiam, Monika

  3. Witaj Marto, przepraszam, że tak długo mi zeszło z napisaniem wzoru na czapkę, ale byłam przeziębiona i nie miałam sił, by siedzieć przy kompie i się skupić 🙂 Jak obiecałam, zamieściłam wzór na podstronie „Wzory szydełkowe” – Czapka Basket. Zdaję sobie sprawę, że może być trochę niejasny – jeśli ktokolwiek będzie miał problem z rozszyfrowaniem, dajcie znać, a postaram się rozwiać Wasze wątpliwości. Cały czas mam zamiar przygotować krótkie filmiki, jak co zrobić – wtedy będzie wszystko jasne 🙂 Pozdrawiam i udanego szydełkowania! Monika

  4. bardzo ładna czapka, próbuję zrobić podobną ale niestety jak dotąd nie udaje mi się to, wychodzi za mała, nie rozumiem dlaczego, nie mam do niej schematu tylko oglądałam filmik na yt z podobną czapką, wydaje mi się że robię to samo a niestety czapka jest mała, używam włóczki kotek. Proszę o raddę i o schemat chociaż tego początku, nie mogę go nigdzie znaleźć nie wiem też jak wejść na podstronę podaną przez Panią. Z góry dziękuję za wszelką pomoc

    • Pani Iwono, straaasznie przepraszam, że dopiero odpisuję, ale niestety nie miałam od dłuższego czasu zbyt wielu chwil na szydełkowanie, a tym bardziej na zaglądanie na bloga. Schemat faktycznie jest na podstronie Wzory szydełkowe. Oto link: https://justcroshy.wordpress.com/wzory-szydelkowe/. Jak Pani przewinie w dół, to znajdzie Pani wzór na Czapkę Basket. Jest on trochę skomplikowany – łatwiej go pokazać niż napisać. Ale może uda się rozszyfrować 🙂 W razie trudności, proszę o kontakt 🙂 Pozdrawiam, Monika

Skomentuj

