Damska czapka BS 2

BS2 BS2

Tak jak wcześniej pisałam, zobaczycie niedługo model czapki damskiej BS 2. I oto jest gotowy! Jest to ten sam wzór, jaki użyłam przy czapce BS 1, jednak wykończenie zrobiłam inne. Dlaczego BS? Ponieważ cała czapka zrobiona jest wzorem ” Bean stitch”, czyli ściegiem „fasolkowym”.  W czapce ten ścieg układa się bardzo ładnie, a w dodatku jest dość gruby – czyli czapka jest ciepła i gęsta. W modelu BS 1 zrobiłam dodatkowy ścieg na wykończeniu, a w tym modelu po prostu zrobiłam 4 rzędy półsłupków. Moim zdaniem wygląda jeszcze lepiej i bardziej elegancko. Super prezentuje się w kolorze stalowym, ciemno-szarym (pasuje do wszystkiego i w każdym wieku).

4 uwagi do wpisu “Damska czapka BS 2

    • Dziękuję za komplementy i za miłe słowa 🙂 Ja dopiero parę miesięcy temu zdałam sobie sprawę, że na szydełku można robić nawet swetry, a nie tylko serwetki 🙂 stąd pojawiło się moje zainteresowanie szydełkiem. Pozdrawiam serdecznie, Monika

  1. Przyszłam z rewizytą 🙂
    Piękne czapki i takie cieplutkie 🙂 Również nie miałam pojęcia, że można je zrobić szydełkiem- które kojarzyłam tylko z serwetkami i koronkowymi kołnierzykami 🙂
    Podziwiam i zazdroszczę umiejętności 0 tak pozytywnie 🙂

Skomentuj

